وبلاگ شماره ۱

  • ۰
  • ۰

آون آزمایشگاهی

 آون آزمایشگاهی

آون های آزمایشگاهی جزء جدایی ناپذیر آزمایشگاه های پژوهشی، صنعتی، زیست‌شناسی و داروسازی هستند. امکان استریل کردن تجهیزات آزمایشگاهی با استفاده از آون ها امکان پذیر است. این دستگاه ها با استفاده از حرارت بالا، اقدام به استریل و ضد عفونی کردن وسایل آزمایشگاه می کنند. 

آون آزمایشگاهی

آون های آزمایشگاهی دارای مدل های مختلفی هستند و در برندهای مختلفی وجود دارند. آنچه که اهیمت دارد این است که آون آزمایشگاهی مورد نظر بتواند برای آزمایشگاه شما بهترین عملکرد را داشته باشد و به بهترین شکل کار استریل را انجام دهد. 

در مجموعه آداک می توانید برای محیط آزمایشگاهی مورد نظر خود بهترین دستگاه استریل را انتخاب نمایید. گروه آداک بهترین مشاوره را برای بهترین انتخاب در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید خریدی ایمن و رضایت مند را تجربه نمایید.

گروه آداک دارای تجربه کاری بالا در زمینه تجهیزات مربوط به آزمایشگاه است. محصولات موجود در این شرکت از بهترین برندهای موجود هستند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

برای خرید از گروه آداک با شماره 09123183699 تماس بگیرید.

قیمت آون های آزمایشگاهی

معیارهای مختلفی برای قیمت این دستگاه ها وجود دارد. آون ها در اندازه های مختلفی وجود دارد در نتیجه ظرفیت گنجایش آن ها با هم متفاوت است. این دستگاه ها در برندهای مختلفی ساخته شده اند و نوع برند نیز تعیین کننده قیمت آن ها می باشد. آون آزمایشگاهی در مدل های مختلفی نیز ساخته شده است. نوع ساده، خلاء و فن دار آن ها نیز وجود دارد. 

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • وبلاگ شماره ۱ وبلاگ شماره ۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی