وبلاگ شماره ۱

  • ۰
  • ۰

فریزر آزمایشگاهی

برخی از تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیازمند این هستند که در دمای خاصی نگهداری شوند. بنابراین آزمایشگاه ها باید مجهز به فریزرهای آزمایشگاهی باشند تا بتوان این مواد را بدون دردسر در آزمایشگاه نگهداری کرد. این دستگاه ها بخصوص در بیمارستان ها بسیار پرکاربرد هستند.

گروه آداک انواع فریزر آزمایشگاهی باکیفیت و با قیمت مناسب را در مجموعه خود جمع آوری کرده و ارائه می دهد که همگی از برندهای معتبر موجود هستند. هدف این مجموعه ارائه محصولاتی است که بتواند بیشترین کارایی و سود را برای خریدار داشته باشد. برای خرید و مشاوره نیز می توانید با شماره 09123183699 تماس بگیرید.

فریزر آزمایشگاهی

برای نگهداری از این دستگاه ها لازم است که نکاتی را در نظر داشته باشید. نوسانات برق می تواند به دستگاه آسیب برساند پس حتما از ترانس های ایمنی استفاده نمایید. از قرار دادن مواد قابل اشتعال در داخل دستگاه خودداری نمایید. در هنگام نظافت این دستگاه ها باید از ماسک استفاده کرده و اصول ایمنی رعایت شود. فریزر آزمایشگاهی را در جایی بگذارید که ثابت و بدون حرکت یا لرزش باشد. 

و در نهایت برای انجام کلیه مشاورات لازم با گروه آداک در ارتباط باشید.

قیمت فریزرهای آزمایشگاهی

مطمئنا آنچه که می تواند در قیمت این دستگاه ها تعیین کننده باشد، ظرفیت و حجم گنجایش آن ها می باشد. این دستگاه ها به صورت تخصصی ساخته شده اند و ممکن است برخی دارای امکانات خاصی باشند که البته اطلاع از این موضوع نیازمند انجام مشاوره با مجموعه آداک است تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مجموعه خود داشته باشید. نوع برند نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت این دستگاه ها می باشد.

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • وبلاگ شماره ۱ وبلاگ شماره ۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی