وبلاگ شماره ۱

  • ۰
  • ۰

 سانتریفیوژ آزمایشگاهی

گروه آداک بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از جمله سانتریفیوژهای آزمایشگاهی را عرضه می کند. سانتریفیوژها دارای کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف می باشند. 
گروه آداک مجموعه ای بزرگ و قدرتمند است که نمایندگی رسمی و انحصار فروش و خدمات پس از فروش شرکت های HETTICH, MEMMERT, OPTIKA, CAPP, SNIJDERS LABS را در دست دارد.

هدف این مجموعه ارائه باکیفیت ترین دستگاه های آزمایشگاهی است تا آسایش بیشتر و رضایت صد در صدی مشتری حاصل شود.

سانتریفیوژ آزمایشگاهی

این دستگاه ها برای جدا کردن سرم و پلاسما از گلبول ­ها، جدا کردن ذرات از محلول براساس وزن مخصوص، تهیه سدیمان ( ته­ نشین ) کامل ادرار و سیتولوژی مایعات دیگر بدن، تهیه فیلترهای فاقد پروتئین، جدا کردن دو محلول از هم و موارد دیگر به کار می رود.

دستگاه های سانتریفیوژ آزمایشگاهی بسیار تخصصی هستند و باید از معتبرترین برندها و با تجربه ترین مراکز خریداری شوند. در نتیجه می توانید برای خرید این دستگاه ها گروه آداک را انتخاب نمایید که از سالیان پیش دارای فعالیت گسترده و مستمر در امر فروش و عرضه تجهیزات آزمایشگاهی است.

آداک نامی معتبر و قابل اعتماد است. برای ثبت سفارشات خود می توانید با شماره 09123183699 تماس بگیرید.

سانتریفیوژ هتیش

سانتریفیوژهای هتیش می تواند بسیاری از نیازهای آزمایشگاهی را پاسخ دهد. این دستگاه ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند. 

ابعاد این دستگاه ها مناسب است و قابل حمل و جابجایی هستند. ویژگی خوب دیگری که سانتریفیوژ آزمایشگاهی دارد این است که به آرامی عمل می کند، بنابراین از ایجاد سروصدای اضافی خودداری خواهد شد. برای داشتن بهترین سانتریفیوژهای هتیش گروه آداک در کنار شماست و محصول مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار خواهد داد. 

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • وبلاگ شماره ۱ وبلاگ شماره ۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی